Welkom in groep 1-2a!

Er zitten nu 24 kinderen in onze klas. Onze juf heet Juf Suzanne. Zij is alle dagen bij ons in de klas.

Iedere donderdagochtend hebben wij gymles van meester Peter. We leren dan spelletjes, klimmen, gooien, vangen, ballanceren, op onze beurt wachten en nog veel meer! Erg spannend, maar vooral erg leuk. We gaan dan naar de grote gymzaal en we doen echt gymkleding en gymschoenen aan!

Als u nog meer van ons wilt weten, kom dan gerust een keertje langs!

Juf Suzanne

Mijn naam is Suzanne Janssen en dit schooljaar (2016/2017) ben ik, voor het zevende jaar, de juf van groep 1/2a. Ik ben geboren in Mook, dat ligt in de buurt van Nijmegen. Daar heb ik, na mijn afstuderen, twee jaar ingevallen op verschillende scholen in de buurt. Helaas was er daar weinig werk en dus heb ik besloten de, voor mij, grote stap te nemen om in Amsterdam een leuke school te zoeken. En natuurlijk vond ik deze leuke school in de Watergraafsmeer.

De Frankendaelschool is de school met de leukste en liefste kinderen van Amsterdam. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mag werken.

Heeft u een vraag? Mail dan naar juf Suzanne via: s.janssen@frankendaelschool.nl

Mededelingen & Groepswerk

Blijf op de hoogte van de leuke en leerzame activiteiten en mededelingen van groep 1-2a.

Laatste 6 berichten worden weergegeven.